2013 m. balandžio 20 d., šeštadienis

Šokoladainis su rožiniais pipirais


Šiandien, kepdama šitą skanėstą prisiminiau eilėraštį, kuris man patiko, kai buvau maža: Sapnavau, sapnavau, kad mėnulyje buvau. - Ką gi tu matei mėnulį? - Ten saldainių krūvos guli, stovi kalnas šokolado, teka upės limonado... Na limonado mano namuose gal ir nebūna daug, tačiau saldainių, o ypač šokolado, tai pas mane tikrai kalnai. Netgi šiandien nusipirkau tris plyteles, nes man reikia kepiniams, nors namie to šokolado pilna lentyna, bet kepiniams juk reikia jo daug, o kas jei neužteks?..
Atvirai kalbant, tai aš šiandien buvau nusiteikusi nieko neveikti, nes visą savaitę dirbau. Dėl to savo darbo labai neturiu kada sukinėtis virtuvėje, bet negaliu skūstis, nes darbas man visai patinka (kol kas, nežinau kaip bus vėliau). Žodžiu po tos ilgos darbo savaitės norėjosi pailsėti, be to oras šiandien prastas ir visai nekilo rankos kažką gaminti. Tačiau trumpam pasirodžiusi saulutė privertė išsiropšti iš lovos ir bėgti ką nors išsikepti. O tas kas nors šiandien buvo šitas nuostabiai drėgnas šokoladainis su raudonaisiais pipirais. Kepiau jį ne tiek iš noro suvalgyti gabaliuką labai šokoladinio pyrago, kiek iš noro sužinoti koks to pyrago skonis. Šokoladainis arba brownie iškepė nuostabiai - vidurys toks drėgnas, kad netgi pamaniau jog jis dar neiškepė, bet viskas su juo buvo puiku, o ir pipiriukai labai dera prie šio pyrago. O kas labiausiai man patiko, kad tešlą paruošiau per 5 minutes.


Reikės:

  • 85 g. sūdyto sviesto (aš naudojau nesūdytą ir įbėriau šiek tiek druskos),
  • 225 g. šokolado (mažiausiai 55% kakavos),
  • 150 g. cukraus,
  • 1/4 a.š. malto cinamono,
  • 1/8 - 1/4 a.š. kardamono,
  • 1/8 a.š. maltų gvazdikėlių,
  • 1 a.š. vanilės ekstrakto,
  • 2 dideli kiaušiniai, kambario temperatūros,
  • 35 g. miltų,
  • 2 a.š. maltų rožinių pipirų.


Kas po ko ir kaip:
  • Orkaitę įkaitiname iki 180 laipsnių, o jei orkaitė su ventiliatoriumi, tada iki 170 laipsnių. Kepimo skardą patepame riebalais ir ant viršaus uždedame kepimo popierių. Kepimo popierių įklojame taip, kad jo galai būtų išlindę iš skardos, nes kai pyragas iškeps jį bus lengviau išimti, tiesiog suėmus už kepimo popieriaus kraštų. Mano kepimo skarda buvo 20x18 cm.
  • Sviestą įdedame į nedidelį puodą, jį dedame ant ugnies ir ištirpiname sviestą. Kai sviestas ištirpsta supilame smulkintą šokoladą ir maišome, kol šokoladas ištirpsta ir susimaišo su sviestu iki vientisos mąsės. Išjungiame ugnį. Į išlydytą šokolado masę supilame cukrų, cinamoną, kardamoną ir gvazdikėlius ir gerai išmaišome. Po to po vieną sumušame kiaušinius, kiekvieną kartą gerai juos įmaišydami į tešlą. Galiausiai supilame miltus ir energingai pamaišome 1 minutę, kol tešla pasidarys lygi ir blizgi.
  • Paruoštą tešlą supilame į paruoštą kepimo skardą. Tešlą paskirstome po visą skardą tolygiai ir ant viršaus vienodai pabarstome maltų rožinių pipirų. Pyragą kepame apie 27 - 30 minučių. Neperkepame pyrago. Ištrauktą iš orkaitės pyragą paliekame visiškai atvėsti kepimo skardoje ir tik atvėsusį išimame ir pjaustome į vienodo dydžio kvadratėlius. Štai ir viskas greitai ir lengvai paruoštas skanus šokoladainis su pipiriukais.


Receptas iš tinklaraščio: "Raspberri cupcakes"

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą