2012 m. rugsėjo 28 d., penktadienis

Sausainiai pagal "Saulėtą virtuvę"

Paskutiniu metu mane labai traukia kepti sausianius. O būtent šitie mane sudomino, nes jiems reikėjo cukinijos, o aš kaip tik ieškojau kaip galėčiau sunaudoti paskutinį gabalą cukinijos, kad nereikėtų nieko papildomai pirktis iš parduotuvės ir šitie sausainiai buvo kaip tik tai kas man tiko, o ir atrodė viliojančiai. Už receptą, kurį radau čia didelis didėliausias dėkui Astai :)
Sausainiai tikrai skanūs, minkštučiai, minkštučiai, ir jų išeina laaaabai daug.



Reikės: 
  • 230 g. sviesto, kambario temperatūros,
  • 300 g. cukraus,
  • 2 dideli arba 3 maži kiaušiniai,
  • 1 valg. š. vanilės ekstrakto (aš dėjau 1 arbat. š.),
  • 1 arb.š. cinamono,
  • 2 arb.š. kepimo miltelių,
  • žiupsnelis druskos
  • 385 g. miltų,
  • 40 g. kapotų riešutų (dėjau migdolus),
  • 260 g. tarkuotos cukinijos,
  • 170 g. smulkinto juodojo šokolado,
  • 130 g. kokoso drožlių.


Kas po ko ir kaip:
  • Sviestą ir cukrų išsukame iki purumo. Į gautą masę įplakame kiaušinius ir vanilę. Sudedame tarkuotą cukiniją, išmaišome ir paliekame.
  • Dideliame dubenyje sumaišome miltus, kepimo miltelius, cinamoną ir druską.
  • Į miltų mišinį supilame kiaušinių, sviesto ir cukinijos masę, suberiame smulkintus riešutus, juodajį šokoladą ir kokoso drožles. Viską gerai išmaišome.
  • Kepimo skardą išklojame kepimo popieriumi. Šaukštu kabiname tešlą ir ant kepimo popieriaus dėliojame sausainius. Tarp sausainių palikite tarpus, nes kepdami jie šiek tiek padidės. Man į vieną kepimo skardą tilpo 16 sausainių.
  • Sausainius kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 15 -20 minučių, kol sausainiai gražiai paruduos. Ištraukus sausainius atvėsinkite ir skanaukite, nors aš niekada neišlaukiu kol jie atvės ir visada vieną suvalgau dar karštą. Tokia jau aš nekantri esu :)


Recepras iš blogo "Saulėta virtuvė"

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą