2012 m. gegužės 16 d., trečiadienis

Kuskuso, varškės sūrio ir pomidorų salotos



Kai man į rankas pagaliau pateko pirmoji Beatos knyga ir aš ją perverčiau pirmas patiekalas kurį norėjau pagaminti kažkodėl buvo ne kokie nors saldėsiai, o būtent šios salotos. Tikriausiai jos mane suviliojo, nes anksčiau kuskusas mano namuose (kalbu, kaip kokia mama) buvo naudojamas tik kaip garnyras vietoj bulvių košės, nes jis greitai paruošiamas ir nereikia skusti, virti ir grūsti bulvių. Taigi, kai pamačiau šias salotas, jau žinojau, kad jos bus tai ką aš gaminsiu tą dieną.
Kadangi tą dieną, kai susiruošiau jas gaminti parduotuvėje radau tik "pastovėjusių" ir nelabai kaip atrodančių rukolų (gražgarsčių), nusprendžiau jas keisti sviestinėmis salotomis ir buvo visai skanu, nors nežinau koks skonis su gražgarstėmis, bet pabandysiu ir su jomis.


Reikės:
  • 200 g. kuskuso kruopų,
  • 100 g. rūkyto varškės sūrio su česnakais,
  • 2 nedideli raudoni pomidorai,
  • 2 saujos gražgarsčių (aš naudojau sviestines salotas),
  • šviežių petražolių,
  • 3 šaukštai alyvuogių aliejaus,
  • 1/2 citrinos sulčių,
  • druskos, juodųjų pipirų.



Kas po ko ir kaip:
  • Kuskuso kruopas supilame į dubenį ir užpilame verdančiu vandeniu, kad apsemtų maždaug per pirštą (apie pusantro centimetro). Tada dubenį sandariai uždengiame dangčiu ar maistine plėvele ir paliekame kruopas išbrinkti, apie 10-12minučių.
  • Varškės sūrį supjaustome kubeliais, pomidorus - skiltelėmis, gražgarstes (arba kitas salotas) nuplauname ir nusausiname, o petražoles susmulkiname.
  • Kai kuskusas jau bus išbrinkęs ir atvėsęs, sumaišome jį su pomidorais, sūriu, salotomis ir petražolėmis. Užpilame aliejų, užspaudžiame citrinos sultis, pabarstome druska ir pipirais. Viską sumaišome ir ragaujame.



Receptas iš knygos "Beatos virtuvė"

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą