2012 m. lapkričio 29 d., ketvirtadienis

Sezamų sausainiai

Šitie sausainiai buvo gaminami ne tiek dėl smalsumo ar įdomaus recepto, kiek dėl to, kad mano draugas tiesiogine to žodžio prasme svaigsta dėl sezamo sėklų. Dėl to ir aišku dėl to, kad knygą kurioje radau šį receptą jis man pats padovanojo gimtadienio proga, taigi nusprendžiau jam jų iškepti. Sausainiai man labiau primena saldžius plonus traškučius. Daugiausiai vargo buvo, kol aš juos iškepiau, nes didžioji ir pagrindinė dalis susideda iš cukraus, o jis kaip žinia lydosi, dėl to sausainiai iš maulyčių apvalių storuliukų rutuliukų pavirsta į plonus ir ganėtinai didelius traškius sausainius.


Reikės:
  • 200 g. cukraus,
  • 150 g. sezamo sėklų,
  • 1 kiaušinis,
  • 55 g. miltų,
  • 55 g. sviesto.


Kas po ko ir kaip:
  • Orkaitę įkaitiname iki 180 laipsnių. Kepimo skardą išklojame kepimo popieriumi.
  • Kiaušinį šiek tiek paplakame, kad baltymas susimaišytų su tryniu.
  • Į išplaktą kiaušinį supilame sezamo sėklas, cukrų, supilame išlydytą sviestą ir suberiame miltus. Viską išmaišome iki vientisos masės.
  • Į kepimo skardą dėkite po šaukštelį gautos tešlos toliau vienas nuo kito (aš dėjau labai mažus šaukštelius ir man skardoje puikiausiai tilpo 16 sausainių), nes kepdama tešla plėsis į šonus. Sausainius kepkite 5 - 10 minučių, kol gražiai paskrus ir paruduos. stebėkite sausainius, nes galite juos greitai sudeginti.



Receptas iš  knygos "Beatos virtuvė: Kepinių knyga"

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą