2012 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

Vienuolika arba pirmas mano žaidimas bloge :)

Šiandien apžiūrinėjau naujai sukeltus receptus į "Skonių blogą" ir vienos blogo autorės komentare radau Dailonos kvietimą pažaisti :) Aš būdama smalsus žmogus, aišku nusikopijavau nuorodą ir pažiūrėjau kas čia per žaidimas :) O pasirodo ir aš kviečiama jį žaisti (clap) Jei atvirai tai paskaičiusi žaidimo taisykles puoliau ieškoti sąrašo, kuriame būtų tas blogerių sąrašas, nes tikėjausi, kad GAL ir aš ten būsiu :) Ir ką jūs manote? Ilgai ieškoti neteko, nes pažymėta buvau trečiu numeriu (VALIOOOOOO!).

Taigi aš irgi būsiu gera ir priminsiu taisykles :) (Na jos labiau man, kad nereikėtų pas Dailoną lakstyti ir vis žiūrėti jos klausimus ir panašiai)

1. Kiekvienas privalo nurodyti 11 atsitiktinių teiginių apie save...
2. ...atsakyti 11 klausimų, užduotų ankstesniojo blogger'io...
3. ...sukurti kitus 11 klausimų, kuriuos atsakytų užtagintieji blogger'iai...
4. ...užtaginti 11 blogger'ių su mažiau nei 200 sekėjų...
5. ...informuoti apie tai užtagintuosius...
6. ...nekeršyti netaginti atgal.


1. ATSITIKTINIAI TEIGINIAI APIE MANE:
  1. Aš esu priklausoma nuo šokolado, bet nevalgau baltojo ir labai juodo, tik pieniškas, gali būti su riešutais arba mėtinis (pastarajį gaunu retokai).
  2. Turiu krikštasūnį - pusbrolį :)
  3. Moku saugoti paslaptis.
  4. Pasimetu, kai ant manęs pradeda rėkti.
  5. Nesu gyvenime ragavusi silkės, nes man ji neskani :D
  6. Supykusi prarandu kalbos dovaną ir tai labai erzina mano draugą.
  7. Mano mėgstamiausios gėlės yra AUSTOMOS, bet niekas to neprisimena ir vis neša rožes...
  8. Savo gėles laistau vieną kartą per savaitę ir būtinai šeštadienį.
  9. Nekenčiu lyginimo.
  10. Man labai graži Violetinė spalva, dėl to turiu 3 šios spalvos šalikus ir tokios spalvos miegamojo sienas :)
  11. Jei pažadu - padarau.


2. ATSAKYMAI Į DAILONOS KLAUSIMUS:

1. Kiek dabar valandų?
20.50

2. Kodėl rašai blogą?
Rašau tikriausiai dėl to, kad pradėjau daug gaminti ir turėjau nemažai prisifotografavusi savo kepinių.

3. Ar per Kūčias būtinai paragauji 12 patiekalų?
Ne. Ragauju, o tiksliau stengiuosi prisikimšti kuo daugiau tų patiekalų kuriuos mėgstu (kai dar gyvenau pas mamą, tai būdavo troškinti kopūstai su bulvėmis ir mišrainės, neliesdavau silkės).

4. Ar reikėtų sumažinti PVM mėsai? Juokauju. Ar naudojiesi mikrobange?
Kartais, kai pietums parsinešu kokį kijevo kotletą ir Maximos :D

5. Kur gyvena Kalėdų Senis?
Suomijoje, Rovanjiemi, Kalėdų senelio kaimelyje :) Iki jo nuvažiuoti iš Rovanjiemi galima autobusu, kaina jei gerai atsimenu keli eurai ir autobuso vairuotojui tereikia pasakyti "One ticket to Santa Clause Vilage". Žinau, nes buvau, kai studijavau Suomijoje :)

6. Kokį filmą peržiūrėjai daugiausiai kartų? ("Vienas namuose" per TV3 nesiskaito)
"Coraline", vaikiškas siaubo filmukas.

7. Kokią knygą šiuo metu skaitai?
Šiuo metu neskaitau knygos... (Dailona manęs pradės nemėgti, bet pasiteisinimui galiu pasakyti, kad skaityti mėgstu).

8. Koks oras dabar už lango?
Šaltas... Prisnige, bet jau nebesninga, bent kol kas :)

9. Mėgsti sukiotis virtuvėje nuo vaikystės, ar ši "meilė" atsirado vėliau? Jei vėliau, tai kada?
Sukiojausi ir vaikystėje, bet mano vyresnioji sesuo man nelabai ką leisdavo daryti, kai "abi" pyragą kepdavome, tai galima sakyti, kad ta meilė išryškėjo studijų pabaigoje.

10. Katės ar šunys?
Šunys, pamačius katę mane pradeda purtyti.

11. Kokia buvo pirma mintis, pamačius kvietimą žaisti?
O Dieve, Dieve, Dieve!!!! Ir toks vaikiškas šokinėjimas ir rankučių plojimas širdyje :)



3. MANO KLAUSIMAI:
  1. Kiek dabar valandų?
  2. Ar mėgsti keliauti?
  3. Ko nemėgsti daryti?
  4. Kas auga pas tave ant palangės?
  5. Mėgstamiausias patiekalas iš tavo blogo. Pavadinimas.
  6. Kadangi greit šventės, tai kokia dovana tave pradžiugintų?
  7. Ar kada nors yra išsipildžiusi tavo svajonė?
  8. Dažniausiai naudojamas virtuvės įrankis. Koks jis?
  9. Mėgstamiausias metų laikas?
  10. Ar darai rytinę mankštą?
  11. Kokios spalvos tavo virtuvė?

4. Į KLAUSIMUS KVIEČIU ATSAKYTI:
  1. Skanėstai
  2. DR Food Blog
  3. Gera virtuvė
  4. Hobis
  5. Klonas
  6. Skanios dienos
  7. Sviesto lydimai 
  8. Spicecoat's blog
  9. Le blog de fraises
  10. Saldi virtuvė
  11. Slibino džiaugsmai

 Viskas, baigiau :) Sunku, bet ir smagu. Sunkiausia buvo atsitiktinius teiginius apie save surašyti, net draugo klausiau kas ir kaip :) Turiu vilties, kad bent kažkas iš mano sąrašo irgi norės pažaisti :)


4 komentarai:

  1. Labas, Erika! Ačiū, kad atsakei į klausimus ir pratęsei žaidimą. O aš ramia sąžine dedu sau riebų pliusą :) Labai pralinksminai su knygom (gerai gerai, po savaitės vėl užklausiu ką skaitai ;)
    Ir dar didelis dėkui už Kalėdų Senelio koordinates - tokio tikslaus adreso net nesitikėjau!

    Dailona

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas :) Nėra už ką, gal prireiks kada nors Kalėdų Senelio koordinačių, tai nebereikės ieškoti :D O žaidimas tikrai smagus :)

      Panaikinti
  2. Erika, labai ačiū ž pasiūlymą žaisti. Bet prieš tavo pasiūlymą buvau jau sutikusi atsakyti į Odetos http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/12/zaidimas.html klausimus. Labai atsiprašau...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi nieko tokio visiškai, tik nemačiau, kad jau žaidėte, tai nebūčiau varginusi su savo pasiūlymu :)

      Panaikinti