2012 m. gruodžio 22 d., šeštadienis

Šokoladinis amareto tortas

Šis tortas pas mane tapo labai populiarus, per paskutinius du mėnesius aš jį jau du kartus kepiau. Vieną kartą mamai, kai ji ėjo į giminaičių gimtadienį. Ten tortas visiems labai patiko, visi jį išgyrė ir išliaupsino, taigi gavau užsakymą jį pagaminti ir kitam mėnesiui - vestuvėms. Visa laimė, kad ir ten jis susilaukė visų dėmesio ir, bent jau taip sakė giminaitė, buvo suvalgytas pats pirmasis, ir kelios moteriškės netgi klausinėjo ar negalėčiau jo pagaminti ir joms, šventėms. Tai tikrai paglostė mano širdį. Torto receptas čia. Tik šį kartą aš jį gaminau suaugusiems taigi nereikėjo jo nei pkaustyti, nei dalnti pusiau ingredientų. Gaila, kad nespėjau nufotografuoti torto gaminto vestuvėms, nes papuošimas buvo kitoks, nei gimtadieninio, bet gerai, kad bent jau gimtadieninį tortą nufotografavau :)


Man tos šukės visai gražu, o ir padaryti jas nereikia didelio mokslo tiesiog ištirpinkite šokoladą garų vonelėje, išpilkite jį ant kepimo popieriaus ir išlyginkite, o paskui kepimo popierių susikite į tūbelę, ruloną ir kiškite į šaldytuvą kol šokoladas sustings. O paskui išimkite jį iš išvyniokite tą padarytą ruloną, o jau šukės pačios gražiai sulūš, jums beliks jas "priklijuoti" prie torto ir šiek tiek palaužyti, jei jos bus per aukštos. Ir viskas. Tortas atrodys tikrai grąžiai.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą