2012 m. vasario 27 d., pirmadienis

Rankdarbiai

Kažkada buvo užėjusi manija gaminti kažką, tas kažkas buvo auskarai, apyrankes ir svarbiausia segės. Pastariasias gaminti sekėsi geriausiai, gal dėl to, kad nieko sunkaus ten nėra, tik imi juosteles ir derini vieną su kita, o paskui ir kamėją su karoliukais prie jų prisiuvi. Taigi keletas tokių mano "šedevrų", kurių dauguma jau išdalinta ir išdovanota draugams.

Šitie gana įdomūs, keistai dideli, bet mieli, tikriausiai mieli vien dėl to, kad savom rankom daryti :)


 Dar vienas mano staigiai sumastytas, labai paprastas, bet neprastas manau "šedevriukas".

Šitie kainavo šiek tiek kantrybės ir laiko, kol buvo suvarstyti karoliukai ir lapeliai, bet atrodo įdomiai (bent jau man).

Vualia. Mano pirmoji segė, dabar net nezinau kur ji guli pasislėpusi, bet tikrai žinau, kad kažkur namie, nes pirmojo savo darbo niekam nusprendžiau nedovanoti.

Viena iš mažesniųjų mano sukurtų segių :)

Ši segė buvo padovanota grupiokei, baigimo proga :) Dovanojau vien dėl to, kad labai norėjo ir jai patiko ta žalia spalva :)

Mano mėgstamiausia ir niekam nedovanojama, o pačios naudojama :)

Jei gerai pamenu iškeliavo į Italija, pusseserės lagamine :)


Kol kas tiek, kai užeis noras dar kažką sukurti, tai būtinai įmesiu :)







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą