2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

Angelo bučinukai arba...

...arba pirmasis blynas visada būna prisvilęs :) Taip taip tai buvo mano pirmasis kartas, kai aš gaminau šituos morengus ir aišku aš sugebėjau juos "paskrudinti", nes jie juk turėjo būti balti... Na bet tas jų "įdegis" skonio tikrai nesugadino. Šiuo atžvilgiu jie išliko tokie pat tirpstantys burnoje, saldūs ir traškūs. Taigi labai nenusiminiau, o kitą kartą gal išeis padaryti juos baltus, kaip pieno puta :)

Šitas "bučinukas" man primena sraigę :)

Reikės:
  • 4 kiaušinių baltymai,
  • 100 g. cukraus,
  • 100 g. miltelinio cukraus,
  • 2 šaukšteliai vanilinio cukraus.
Labai nepeikit nuotraukų aš dar tik mokausi fotografuoti maistą :)
Kas po ko ir kaip:
  •  Įkaitinkite orkaitę iki 90 laipsnių.
  • Baltymus išplakite iki standžių putų. Nesustodami plakti plona srovele supilkite cukrų ir vanilinį cukrų (nepilkite vos tik pradėję plakti, reikia pradėti pilti tik tada, kai kiaušinių baltymai bus išplakti taip, kad apbertus dubenį jie iš jo neiškristų ant žemės) :)
  • Kai išplaksite su cukrumi (putos taip pat turi būti standžios) atsargiai maišydami mentele supilkite miltelinį cukrų.
  • Šaukšteliu ar konditeriniu švirkštu į kepimo skardą dėkite nedidelius kupstelius, kiškite į orkaitę ir kepkite 1,5 - 2 valandas (kepimo laikas priklauso nuo kepinukų dydžio). Man užteko 1,5 valandos.


Prieš kišdami į orkaitę galite juos pabarstyti įvairiausiais pabarstukais, ką aš ir padariau :)


Receptas iš knygos "Dovanos iš virtuvės"
Skanaus :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą