2012 m. birželio 11 d., pirmadienis

Sotūs rageliai su kumpiu ir virtais kiaušiniais


Žinau žinau, kad pavadinimas yra sotūs RAGELIAI, O ne sočios bandelės, bet aš ragelių neturėjau, o ir iki parduotuvės nemačiau tikslo eiti, kai namie turėjau bandelių. Taigi priekabiems iš karto pasakau, kad naudojau ką turėjau, nes aš manau, kad jei yra kažkas kuo galima pakeisti vieną ar kitą produktą, tai keisk. Aišku kada nors pabandysiu ir su rageliais, nes reikia pripažinti, kad rageliai visiškai kitokio skonio.

Kas dėl pačių sumuštinių, tai buvo skanu, tik kitą kartą tikrai mažinsiu garstyčių, nes man buvo per daug ir gerokai per daug, o ypač jei juos gamintumėte vaikams... tokiu atveju sumušiniai tikriausiai būtų išspjauti, vaikai nepatenkinti ir alkani, nes netgi man buvo per aštru. Receptą aišku parašysiu, kaip turėtų būti daroma, bet su savo skliausteliniu trigrašio įkišimu (neteiskit už naujadarus, nevartotinus žodžių junginius ir panašias kalbines nesąmones, aš ne kalbininkė).


2 porcijoms reikės:
  • 2 sluoksniuotos tešlos ragelių (šį kartą naudojau bandeles mėsainiams),
  • 2 šaukštelių Dižono garstyčių (aš dėčiau tik 1 mažytį šaukštelį arba net puse jei gaminčiau vaikams, be to garstyčias manau irgi galite naudoti ne būtinai Dižono, čia jau mada darosi jas naudoti visur kur tik reikia garstyčių),
  • 2 šaukštelių majonezo (pagal savo variantą dėčiau 3 šaukstelius, kad dar labiau sušvelninčiau garstyčias),
  • 4 kumpio riekelių,
  • 1 kietai virto kiaušinio (aš sudėjau 2),
  • kelių lapų šviežių špinatų,
  • druskos ir pipirų.

 

Kas po ko ir kaip:
  • Sluoksniuotos tešlos ragelius pjauname pusiau, tačiau neperpjauname iki galo.
  • Sumaišome garstyčias ir majonezą, mišiniu sutepame ragelių vidines puses.
  • Į ragelius dedame špinatų lapus, kumpio griežinėlį, griežinėliais supjaustytą kiaušinį,ant jo pabarstome druskos ir pipirų, ir uždedame dar vieną kumpio riekelę. Ir viskas, galima ragauti.
  • Jei turite galite dar įsprausti mėgstamo sūrio.


 Receptas iš knygos "Pietūs dėžutėje"

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą