2012 m. lapkričio 29 d., ketvirtadienis

Žemės riešutų sviesto sausainiai

Šiais metais mano gimtadienio dovanos pas mane atkeliavo ankščiau. Ir viena iš tų ankstyvųjų dovanų buvo nuo mano draugo. Jis man nupirko "Beatos virtuvė: kepinių knyga" ir dar parašą spėjau gauti. Aišku jau važiuodama namo perverčiau kiekvieną knygos puslapį ir paskaičius suasainių sudedamąsias dalis buvo aišku, kad tai bus pirmasis mano kepinys iš šios knygos. Kodėl būten šie sausainiai? Ogi todėl, kad jiems nereikia nei miltų, nei sviesto (čia aš kalbu apie paprastą sviestą). Vien dėl to aš norėjau juos kuo greičiau išbandyti ir pažiūrėti ar tikrai galima iškepti sausianius be miltų ir sviesto, ir ar jie tikrai skanūs, kaip ir įprasti sausianiai. Vienas pastebėjimas - nebandykite nuiminėti sausainių nuo kepimo popieriaus vos tik ištrauksite juos iš orkaitės, nes tik ištraukti jie labai labai trapūs, o sutvirtėja kai atvėsta, tada jau galite juos judinti ir nuo kepimo popieriaus perkelti į sausaininę ar sausianių stiklainį, jei tokį turite.



Reikės:
  • 1 kiaušinio,
  • 170 g. cukraus,
  • 200 g. žemės riešutų sviesto (nesvarbu rupus ar kreminis),
  • 1 šaukštelio kepimo miltelių.


Kas po ko ir kaip:
  • Įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių. Kepimo skardą išklokite kepimo popieriumi.
  • Žemės riešutų sviestą ir cukrų gerai istrinkite šaukštu.
  • Kiaušinį lengvai išplakite šakute, kad susimaišytų trynšs su baltymu. Po truputį supilkite jį į žemės riešutų sviesto masę ir įmaišykite.
  • Suberkite kepimo miltelius ir viską gerai išmaišykite. Gausis tokia tiršta masė.
  • Rankomis formuokite rutuliukus, sudėkite juos į kepimo skardą ir paspauskite šakute, kad susiplotų. Nepamirškite palikti šiokius tokius tarpus, nes sausainiai kepdami pūsis dėl kepimo miltelių.
  • Kepkite apie 10-15 minučių, kol sausainiai paruduos.
 


Receptas iš knygos "Beatos virtuvė: Kepinių knyga"

Skanaus ;)

3 komentarai: