2012 m. kovo 31 d., šeštadienis

Blynai su pasukomis

Taigi po medaus ir morkų keksiukų kepimo man liko pasukų... ir nemažai. Aš jų kažkaip niekur nenaudodavau, taigi nusprendžiau pasiknaisioti po interneto platybes ir surasti kažką greitai ir lengvai pagaminamo, kam reikėtų tų pasukų. Ir radau!!! :)
Šitie blynai tikrai yra labai skanūs, o kas man labiausiai patiko tai, kad jie nepersisunke riebalais, kaip dažniausiai būna. Be to jie tokie minkštučiai minkštučiai ir tinka valgyti su bet kuo, kaip pavyzdžiui su sviestu ir ruduoju cukrumi arba su uogiene :)
Taigi padedame gaminimo procesą :)




Reikės:
  • 500 ml. miltų (ne gramų),
  • 500 ml. pasukų,
  • 2 kiaušiniai,
  • 1 a.š. druskos,
  • 1 a.š. sodos,
  • 2 šaukštai cukraus,
  • 2 šaukštai ištirpinto sviesto,
  • Vanilės, romo ar kokios tik norite esencijos keli lašai. (Aš naudojau romo)




Kas po ko ir kaip:
  • Kiaušinius ištriname su cukrumi ir sviestu (aš šį kartą naudojau aliejų). 
  • Supilame pasukas ir gerai išplakame.
  • Kitame inde išmaišome miltus, druską ir sodą. 
  • Į miltų mišinį po truputį supilti skystų produktų plakinį ir gerai išmaišyti. Įlašiname kelis lašus norimos esencijos (mano atveju romo). Dar kartą permaišome tešlą.
  • Na, o kai blynų masė paruošta kepame keptuvėje be riebalų arba tik su šlakeliu aliejaus. Apversti reikia, kai iš blynų ima kilti burbuliukai.
  • Kai blynai  iškepa dedame į lėkštę, apibarstome cukrumi, uždedame gabaliuka sviesto ir valgome, arba galima ir mėgstamos uogienės užsidėti.






Receptą radau čia.

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą