2012 m. liepos 15 d., sekmadienis

Mėlynių limonadas

Aš prisipirkau mėlynių ir prisipirkau, kaip reikalas. Didžiąją dalį jų aš užsišaldžiau žiemai :) Šiek tiek pasilikau limonadui.

Šiaip neblogas, bet mano atveju cukraus buvo ryškiai per mažai. Kaip mano draugas pasakė "rūgštėlynė nesveika" :D Na bet padėtis buvo ištaisyta, kai įmečiau pora šaukštelių cukraus.

O šiaip tai gaminkit atsargiai, nes paskui gali tekti valyti virtuvę nuo išsitaškiusios mėlynių masės ant sienų (laimė, kad plytelės greitai ir lengvai valosi).


Reikės:
  • 250 g. mėlynių (šviežių arba šaldytų),
  • 5 citrinų sultys (mano buvo tikrai didelės),
  • 160 ml. baltojo cukraus,
  • 1 litras šalto sodos vandens
  • sauja mėtų lapelių,
  • ledo kubelių patiekti.


Kas po ko ir kaip:
  • Į didelį puodą sudėkite mėlynes (man pilnai užteko ir vidutinio dydžio puodo), supilkite cukrų ir išspauskite citrinų sultis. Užvirinkite ir nukelkite nuo ugnies. Puodo turinį sutrinkite elektriniu smulkintuvu ir įdėkite į šaldytuvą atvėsti. Su smulkintuvu, kaip žinoma elkitės atsargiai, nes aš netyčia pakreipiau jį ir teko nuo sienų valyti mėlynes
  • Ataušusį uogų sirupą paragaukite. Jei per rūgštus įdėkite daugiau cukraus, tada sumaišykite su sodos vandeniu ir mėtų lapeliais. Išpilstykite į stiklines ar butelius ir patiekite su ledo kubeliais.


 Receptas iš žurnalo "Virtuvė. Nuo...Iki..." Nr.7 (37) 2012

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą