2012 m. balandžio 23 d., pirmadienis

Spagečiai su lašišų ir krapų padažu


Šituos spagečius jau senokai gaminausi, bet vis neturėjau laiko patalpinti jo :) O kadangi šiandien lijo ir aš niekur neišėjau ir sėdžiu neturėdama ką veikti, tai nusprendžiau, kad šiandien patalpinsiu keleta receptų, o šitas bus vienas iš jų :)



Reikės:
  • 400 g. spagečių,
  • Druskos,
  • 150 g. karštai rūkytos lašišos,
  • 100 g. šaldytų žirnelių (aš jų neturėjau tai pakeičiau šaldytomis šparaginėmis pupelėmis),
  • Ryšulėlis krapų (dėjau šaldytų),
  • 3 šaukštai grietinės,
  • Maltų pipirų
  • Sūrio (recepte jo nėra, bet aš dėjausi, nes esu sūrių mėgėja).


Kas po ko ir kaip:
  •  Spagečius sydedame į verdantį, sūdytą vandenį.
  • Kai spagečiai bus beveik minkšti, į puodą suberiame ir žirnelius (mano atveju - šparagines pupeles). Tada nukaičiame ir kelis šaukštus nuoviro atsidedame, o likusį išpilame, makaronus nusunkiame.
  • Nusunktus spagečius grąžiname atgal į puodą su vandens likučiu, statome ant mažos ugnies, sudedame smulkintą lašišą, išmaišome, suberiame sukapotus krapus, sudedame druską, pipirus ir grietinę.
  • Nuolat maišydami spagečius dar kelias minutes pakaitiname. Tada dedame į lėkštę ir jei tik yra noro gausiai (arba nelabai) apibarstome sūriu.


Receptas iš knygos "Makaronų valgiai"

Skanaus ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą